Hovedbildet viser teksten "Ledersamling 2023" på en oransje bakgrunn fylt av animerte blomster. Foto.

Ledersamling, september 2023

Velkommen til ledersamling, september 2023!

  • Start:8.09.2023, kl. 13:00
  • Slutt:10.09.2023, kl. 13:00
  • Sted:Anker Hotel
  • Pris:Gratis
  • Påmeldingsfrist:27.08.2023

Bli med på ledersamling!

Lokallagene inviteres inn med leder og nestleder, eventuelt verveansvarlig, til felles samling helgen 8.-10. juni. 

  • Start: Fredag 8. september kl. 15:00
  • Slutt: Søndag 10. september, kl. 15:00

Vi inviterer lokallagsleder, samt en nestleder eller verveansvarlig for de lokallagene som har det.

Frist for påmelding: 27. august kl. 23:59
Frist for reisebestilling: 27. august kl. 23:59

Mat

Det blir servert digg vegetarmat fra Utdanningsforbundets kokker

Programmet er tentativt og kan endres. Ledersamlingen foregår hovedsakelig på Anker Hotell, med mindre annet er presisert i programmet. 

Fredag

15:00: Oppstart og velkommen
15:15: Bli kjent og forventninger
15:45: Pause med lett servering
16:00: Status medlemstall 
16:30: Erfaringsutveksling i grupper
17:15: Pause med lett servering og aktivitet
17:30: Erfaringsutveksling - oppsumering i plenum
17:45: Evaluering av studiestart - tilbakemeldinger til kontoret og AU
18:00: Innsjekk (Anker Hostell)
18:30: Middag (Hausmanns gate 17)
19:30: Sosialt (Anker Hotell)

Lørdag

08:30: Frokost (Hausmanns gate 17)
09:30: Regionstid
11:00: Pause med lett servering og aktivitet
11:30: Arbeidsprogrammet 
12:00: Lunsj
13:00: Politisk arbeid i Pedagogstudentene
13:30: Pølsevev: introduksjon
14:00: Pause
14:15: Gruppediskusjon/plenumsdiskusjon
15:00: Pause med lett servering
15:15: Kreativ workshop - Pølsevev lokalt
16:00: Egentid                                                                                                                18:00: Middag (Hausmanns gate 17)                                                                             19:00 Sosialt (Anker Hotell)

Søndag

09:00 - Frokost (Hausmanns gate 17)
10:00 - Regiontid med gruppearbeid
11:00 - Pause med lett servering og aktivitet 
11:30 - Hva skjer resten av perioden?
12:00 - Lunsj
13:00 - Informasjon om vedtektsprosess i LS
13:15 - Gruppearbeid - medlemsvekst resten av året
14:15 - Oppsummering og evaluering av helgen
15:00 - Avslutning og vel hjem. Lett servering

Praktisk informasjon

Informasjon om overnatting

Overnatting

Vi skal overnatte på Anker Hostell.

Det er booket 8-sengsrom til alle deltakerne. Det er sengetøy og håndklær på rommet, så da trenger du bare ta med toalettsaker, klær, datamaskin med lader og øvrige skrivesaker. 

Møtelokalene 

Ledersamlingen vil foregå i Lærernes hus, som er konferanselokalet til Utdanningsforbundet. Det ligger rett ovenfor Anker Hostell.   

Her følger informasjon om reisebestilling til ledersamlingen.

Har du oppgitt at du trenger å reise med fly skal du nå ha fått en bruker i reiseportalen til vår reiseoperatør Egencia. Det er her du bestiller fly. Før du bestiller skal du gjøre deg kjent med økonomireglementets kapittel 2.

Slik går du frem;

  • Gå inn på reiseportalen
  • Logg inn
    • Brukernavnet ditt er e-postadressen
    • Ved første innlogging velger du «glemt passord»
  • Når du har logget inn er det første du gjør å trykke på navnet ditt helt øverst til høyre
    • Sjekk at informasjonen, som navn, mobilnummer og mer, er korrekt
  • Så kan du bestille reise 
  • Bruk prosjektnummer SO 030
  • Skriv inn Frida Sjuve Johansen som referanseperson

Husk at du må bestille reise innen fristen 14.05, men helst så fort som mulig. Når du bestiller må du passe på at du lander i så god tid at du rekker å reise fra flyplassen til arrangementsstedet før arrangementsstart. Og at returen ikke går tidligere enn at du rekker å reise fra arrangementsstedet etter arrangementsslutt og ankommer flyplassen i god nok tid. Har du ikke mulighet til det må du ta kontakt med den som er praktisk ansvarlig for arrangementet.

Når du har bestilt reise vil du motta en reisekontokvittering, denne kan oppfattes som en faktura, men det er ikke det. Har du noen spørsmål er det bare å ta kontakt 😊

Vi benytter oss av Agresso som verktøy for å levere reiseregninger digitalt. 

Første gang du logger inn bruker du Bank ID 

Vanlig innlogging etter dette:

  1. Gå inn på Agresso

  2. Logg inn
    1. Brukernavn: ditt medlemsnummer
    2. Firma: 80
    3. Passord: dette skal du motta per mail

  3. Gå inn på «Utlegg» og velg «Student reise etter regning»

  4. Fyll inn informasjonen, og legg ved og avstem kvitteringer.
    - Koststed: 278 Pedagogstudentene 
    - Prosjektnummer: SO 030 Lokallagsskolering

 

Ta kontakt hvis du trenger bruker, og ikke har oppgitt dette i påmeldingsskjemaet. 

 

To ting som er viktig å merke seg;

  • Skifter du kontonummer er du selv pliktig til å opplyse om det dersom du skal ha refundert utlegg, det gjør du ved å sende en mail til økonomikonsulent Trine Wiik i Utdanningsforbundet.
  • Alle som krever penger refundert fra Pedagogstudentene er pliktig til å til en hver tid følge økonomireglementets kapittel 2.
Les mer

Kart og adresse

Anker Hotel
Storgata 55
0182 Oslo
Norge