Startskudd 2019

Vi inviterer lokallagene med leder, nestleder, landsstyrerepresentant, verve- og økonomiansvarlig til en helg med påfyll av kunnskap og engasjement.

29.03.2019 17:00 31.03.2019 16:00 Europe/Oslo Startskudd 2019 Lærernes hus
  • Starter: 29.03.2019, kl. 17:00
  • Sted: Lærernes hus
  • Påmeldingsfrist: 11.03.2019
  • Slutter: 31.03.2019, kl. 16:00
  • Pris: Gratis
  • Frist for bestilling av reise: 14.03.2019

På denne siden finner du det meste av informasjon i fobindelse med Startskudd '19. 

I tillegg har vi satt opp en veibeskrivelse mellom Oslo S, Anker hostell og Lærernes hus i google maps.

Program

Fredag

FraTilHva
17:00 18:00 Registrering og noe lett å bite i
18:00 18:05 Velkommen
18:05 19:30 Om Pedagogstudentene (intro og rebus)
19:30 20:30 Middag og sosialt

Lørdag

FraTilHva
08:00 09:00 Frokost
09:00 10:30 Ledersamling
09:00 10:30 Styresamling
10:30 10:45 Pause
10:45 12:45 Medie- og påvirkningsarbeid
12:45 13:15 Påvirkning lokalt
13:15 14:15 Lunsj
14:15 15:00 Casearbeid
15:00 15:15 Pause
15:15 16:00 Verving lokalt og samarbeid med UDF
16:00 16:15 Pause
16:15 18:00 Verving
18:00 18:10 Pause
18:10 18:40 Lønn og arbeidsvilkår
18:40 19:00 Forsikring og medlemsfordeler
19:00   Middag og sosialt

Søndag

FraTilHva
09:00 10:00 Frokost
10:00 11:00 Arrangementer
11:00 11:10 Pause
11:10 12:00 Paralellsesjon: Økonomi
11:10 12:00 Paralellsesjon: landsstyre
11:10 12:00 Paralellsesjon: verving
12:00 13:00 Lunsj
13:00 14:30 Felles styresamling
14:30 15:45 Oppsummering og avslutning

Praktisk informasjon

Overnatting

Du skal bo i 8-sengsrom på Anker hostell som er like ved Lærernes hus hvor arrangementet skal være. Vi dekker rom inkludert sengetøy og håndkle.

All bespisning vil foregå i samme lokale som møtet. Ellers gjelder samme huskeliste som alltid: toalettsaker, skifte av klær, datamaskin med ladder, skrivesaker og ikke minst godt humør! 

Lurer du på hvordan du kommer deg mellom Oslo S, Anker hostell og Lærernes hus?

Finn veien her!

Informasjon om reisebestilling

Her følger informasjon om reisebestilling til Startskudd. 

Har du oppgitt at du trenger å reise med fly skal du nå ha fått en bruker i reiseportalen til vår reiseoperatør Egencia. Det er her du bestiller fly. Før du bestiller skal du gjøre deg kjent med økonomireglementets kapittel 2.

Slik går du frem;

  • Gå inn på reiseportalen
  • Logg inn
    • Brukernavnet ditt er e-postadressen
    • Ved første innlogging velger du «glemt passord»
  • Når du har logget inn er det første du gjør å trykke på navnet ditt helt øverst til høyre
    • Sjekk at informasjonen, som navn, mobilnummer og mer, er korrekt
  • Så kan du bestille reise
    • Slik bruker du Egencia resieportal
  • Bruk prosjektnummer SO 030
  • Skriv inn Jonas Ohlgren Østvik som referanseperson

Husk at du må bestille reise innen 2 uker før arrangementsstart, men helst så fort som mulig. Når du bestiller må du passe på at du lander i så god tid at du rekker å reise fra flyplassen til arrangementsstedet før arrangementsstart. Og at returen ikke går tidligere enn at du rekker å reise fra arrangementsstedet etter arrangementsslutt og ankommer flyplassen i god nok tid. Har du ikke mulighet til det må du ta kontakt med den som er praktisk ansvarlig for arrangementet.

Når du har bestilt reise vil du motta en reisekontokvittering, denne kan oppfattes som en faktura, men det er ikke det. Har du noen spørsmål er det bare å ta kontakt 😊

Levere reiseregning

Vi benytter oss av Agresso som verktøy for å levere reiseregninger digitalt. Dersom du skal levere reiseregning og verken er medlem i Pedagogstudentene eller Utdanningsforbundet må du sende oss en mail.

  1. Gå inn på Agresso
  2. Logg inn – Påloggingsinformasjonen er enkel
    1. Brukernavn: ditt medlemsnummer
    2. Firma: 80
    3. Passord: dette skal du motta per mail
  3. Skulle det vise seg at du ikke har bruker er det bare å sende en mail, husk å legg ved medlemsnummer og kontonummer.
  4. Gå inn på «Utlegg» og velg «Student reise etter regning»
  5. Fyll inn informasjonen, og legg ved og avstem kvitteringer.

Vi regner ikke med at du har stålkontroll på hvordan du navigerer i eller bruker Agresso. Derfor har vi laget en instuksjonsvideo 😊

To ting som er viktig å merke seg;

  • Skifter du kontonummer er du selv pliktig til å opplyse om det dersom du skal ha refundert utlegg, det gjør du ved å sende en mail til økonomikonsulent Trine Wiik i Utdanningsforbundet.
  • Alle som krever penger refundert fra Pedagogstudentene er pliktig til å til en hver tid følge økonomireglementets kapittel 2.

Ta kontakt om du lurer på noe 😊

Kart og adresse

Lærernes hus
Osterhaus' gate 4A
0183 Oslo
Les mer om: